Oltea Şerban-Pârâu: Aveţi peste un an de activitate în postura de manager interimar al Operei ieşene; final, nu ușor, de an pentru toate instituțiile de cultură din România din cauza faptului că bugetele sunt limitate. Şi totuși, o instituție de anvergură ca a Operei Naţionale Române Iași trebuie să facă față „firmei” pe care o are și presiunii trecutului recent, în care s-au întâmplat foarte multe evenimente. Așadar, ce a avut  special Opera din Iași în acest an, între evenimentele pe care le-a promovat?

Cosmin Marcovici: Despre evenimente, în sensul bun, aş menţiona faptul că am început stagiunea cu ultima premieră pe care am avut-o anul trecut, este vorba de opera Rigoletto – o montare modernă, pe care publicul ieșean a primit-o foarte bine. Ar fi trebuit să avem premieră cu baletul Spărgătorul de nuci dar, din cauza bugetului foarte limitat, a trebuit să anulăm această premieră pentru începutul anului viitor. Doamna Ileana Iliescu a început deja lucrul cu balerinii dar se pare că bugetul nu ne permite să dăm această premieră anul acesta.

 

 

 

 

 

http://revistamuzicala.radioromaniacultural.ro/wp-content/uploads/2017/10/14915350_1265310180185739_4554008314278316994_n-1.jpghttp://revistamuzicala.radioromaniacultural.ro/wp-content/uploads/2017/10/14915350_1265310180185739_4554008314278316994_n-1-150x135.jpgsorina.goiaInterviuri
Oltea Şerban-Pârâu: Aveţi peste un an de activitate în postura de manager interimar al Operei ieşene; final, nu ușor, de an pentru toate instituțiile de cultură din România din cauza faptului că bugetele sunt limitate. Şi totuși, o instituție de anvergură ca a Operei Naţionale Române Iași trebuie să...