“Recitalul de aseară a fost punctul culminant al primului meu turneu de recitaluri din România. Am avut emoții, deoarece am venit în fața publicii cu arii mai puțin cântate pe scenele românești, arii de Bellini și Donizetti, dar și lead-uri și lucrări din creația de cameră. Publicul a fost extrem de receptiv, și a intrat foarte repede în atmosfera recitalului.

Mi s-a povestit, de exemplu, că la intrarea Ateneului au venit doi tineri, un român și un german, care au întrebat ce eveniment are loc aici. Nu mai auziseră niciodată de belcanto și nu știau ce este acela un recital de belcanto. Organizatorii le-au oferit o invitație gratuită, iar cei doi au intrat în sală. M-am bucurat să aud că ei au rămas apoi pe toată durata recitalului. Am văzut foarte mulți astfel de tineri în sală și foarte mulți oameni care ascultau cu mare atenție și care trăiau muzica, răspundeau muzicii pe care o cântam, chiar dacă unii dintre ei nu erau familiarizați, poate, cu Bellini și Donizetti.

Pentru mine reacțiile publicului sunt foarte importante, conexiunea cu publicul este esențială. M-a bucurat foarte tare să întâlnesc acest extrem de prezent și de implicat – nu doar aseară, la Ateneu, ci și pe parcursul întregului turneu, la recitalurile de la Pitești, Caracal, Brașov, Alba Iulia și de la Arad.” declara Teodora Gheorghiu.

După ce a cântat pe cele mai mari scene ale lumii, soprana Teodora Gheorghiu a susţinut primul ei turneu de recitaluri în România în perioada 16-29 martie 2018 în șase orașe din țară, Pitești, Caracal, Brașov, Alba Iulia, Arad (la pian Clementina Ciucu-Ristea), evenimentul încheindu-se la București, pe scena Ateneului Român (la pian Franck Villard).

http://revistamuzicala.radioromaniacultural.ro/wp-content/uploads/2018/03/P1170266-1024x576.jpghttp://revistamuzicala.radioromaniacultural.ro/wp-content/uploads/2018/03/P1170266-150x150.jpgRevista MuzicalaStiri
  “Recitalul de aseară a fost punctul culminant al primului meu turneu de recitaluri din România. Am avut emoții, deoarece am venit în fața publicii cu arii mai puțin cântate pe scenele românești, arii de Bellini și Donizetti, dar și lead-uri și lucrări din creația de cameră. Publicul a fost...